Med Office 365 er der kommet en lang række muligheder for generelt, at effektivisere sit arbejde i Office programmerne, men også omkring samarbejde og fildeling er det blevet mere enkelt. Vi har derfor stor efterspørgels på nemtop kurser og seminar indenfor samarbejdsmulighederne i de nye programversioner og applikationer.
Dette kursus giver deltagerne en række forskellige værktøjer til at samarbejde på tværs af Office 365. Hvilke muligheder er der for fildeling, samarbejde i programmerne, versionsstyring, online møder m.v. Med Office 365 er der både online -og skrivebords applikationer, hvad er forskellen og hvornår bruges de?
Efter dette kursus vil deltagerne have et overblik over de muligheder der er for at dele informationer via OneDrive og Sharepoint. Der vil være en grundig gennemgang af samarbejde via Teams, opgavestyring med Planner samt brug af relationerne til Outlook og OneNote. Med andre ord vil du efterfølgende vide hvilke programmer der er bedst, til forskellige situationer/behov.
Emnerne sammensættes i forhold til deltagernes ønsker, men kan omfatte:
1 dag.
Det anførte kursus afholdes som målrettede firmakursus, dvs. det foregår i jeres lokaler og deltagerne arbejder med deres egen pc på jeres netværk.
1 person kr. 3.975,-
2-4 personer kr. 7.975,-
5-10 personer kr. 9.975,-
Den anførte beskrivelse kan tilpasses i indhold og varighed, så den matcher jeres behov.
Kontakt os for et uforpligtigende oplæg.